Sunday, January 3, 2010

ADK...ADK...

Amalina
Lama da tinggal blog ni bersawang..nak kata bz xda la jugak..sikit2 je la..memandangkan semester ini, insyaAllah akan menjadi semester akhir ntuk pengajian degree aku..slaloo penin fikir ntuk merancang masa depan..

ble org tanye..aku nk je jwb" ADK" (akan diberitahu kemudian)..haha..xtau la..neway, perancangan masa depan da disusun sikit2 la..agar sume lebeh teratur perjalanannya..just skrg dizzy fikir sal time schedule ntuk semester ni..sume subject pon "ADK" gak..huhuuu...jadi walau da seminggu kuliah..hnya 2klas je yg aku hadiri..

bercerita sal semester baru..kecoh UPM tntg pintu pagar dituTop..mana taknyer..notis pon xda..igtkn ADK..tp smpi skrg pon xdak notis...tiba2 tutup pintu utama nk ke kolej tu..da r nk posing ke lebuhrya silikon tu JAUH..ish2..npe la pihak keselamatan U ni..kunun nk mengelakkan kecurian yg berlaku..tp selama ni dorg duduk je kt gate tu..bokan check pon..cian student cam ktorg nie..membzir duit minyak dOk Posing2 aja..da r byk gate..tp stu je yg bokak..xpaham aku..lenkali xyah r wat gate..wat je temBok UPM kt ctu..PUAS!!!

Amalina / Author & Editor

Currently a fulltimer PhD. student in Universiti Putra Malaysia. Travellicious. Foodielicious. Animal lovers. Proud muslim.

0 comments:

Post a Comment

ADK...ADK...

Lama da tinggal blog ni bersawang..nak kata bz xda la jugak..sikit2 je la..memandangkan semester ini, insyaAllah akan menjadi semester akhir ntuk pengajian degree aku..slaloo penin fikir ntuk merancang masa depan..

ble org tanye..aku nk je jwb" ADK" (akan diberitahu kemudian)..haha..xtau la..neway, perancangan masa depan da disusun sikit2 la..agar sume lebeh teratur perjalanannya..just skrg dizzy fikir sal time schedule ntuk semester ni..sume subject pon "ADK" gak..huhuuu...jadi walau da seminggu kuliah..hnya 2klas je yg aku hadiri..

bercerita sal semester baru..kecoh UPM tntg pintu pagar dituTop..mana taknyer..notis pon xda..igtkn ADK..tp smpi skrg pon xdak notis...tiba2 tutup pintu utama nk ke kolej tu..da r nk posing ke lebuhrya silikon tu JAUH..ish2..npe la pihak keselamatan U ni..kunun nk mengelakkan kecurian yg berlaku..tp selama ni dorg duduk je kt gate tu..bokan check pon..cian student cam ktorg nie..membzir duit minyak dOk Posing2 aja..da r byk gate..tp stu je yg bokak..xpaham aku..lenkali xyah r wat gate..wat je temBok UPM kt ctu..PUAS!!!

Share This Article:

CONVERSATION

0 comments :

Post a Comment

Coprights @ 2016, Blogger Template Designed By Templateism | Templatelib